Torsdag

Jag har inte lagt över några bilder från kameran än, så de blir inga bilder på nån kronhjort i de här inlägget heller.. Men de kommer! Jag måste börja använda min kära kamera oftare, så man har lite bilder att lägga över när man väl ska :)

Hmm, kikade lite på min blogg skälv också nu innan ja skulle skriva detta, å då ser jag att rubrikerna på inläggen inte är i den stilen som jag har ändrat till?! Why? Jag måste försöka undersöka detta! Om ja har tur så va de bara nå joll just då, och att de ser ut som tidigare nästa gång ja tittar :) Ja hoppas ju att ni som läser ser det så som jag har ändrat till också.. =/

Vill att hallen ska vara klar nyss hellst också, men vi har ju inte ens börjat än så de är ju svårt :)
Kikade lite på rusta på nätet idag, å hittade en hatthylla som vi kanske vill ha, å jag hittade ett par lite juliga panelgardiner som jag nog vill ha! Fast ja vill ju titta på dom riktigt först, i verkligheten alltså, så nu måste vi dra te Bollnäs här nån dag! Men bara för att man vill titta på något speciellt, så finns de säkert inget av de på "den rustan" :)

Näe, nu orkar ja int' skriva nå mer, mot duschen iställe! Over and out.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0