Tjohoo!

Nu har jag lyckats fått de julfint på bloggen :)
Bara i hemmet kvar nö, men vi har inga julstjärnor så ja vill inte börja än =/ Jag måste försöka ta mig iväg å köpa de, INNAN söndag! Det är ju första advent redan DÅ!
Jag som alltid brukar vara tidig med julpynt jämfört med alla andra, men inte de här året inte.. Jag tycker fortfarande att det känns lite tidigt, men de är väl just för att första advent är så tidigt i år, och att de inte är någon snö än, som gör att de känns som att de är väldigt tidigt att börja pynta redan liksom.. Men som sagt, på bloggen har jag ju pyntat nu iaf :)

Jag blev såå sugen på att plocka fram alla julsaker igår när ja gick till mina föräldrar och såg att dom hade börjat hängt upp dom där jul-lys-sakerna (vad fan heter de?!) som hänger efter långgatan, och att även mor min hade börja pyntat! Det är ju jag som har brukat fått "köra igång" det där! Haha :P

Men snart så!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0