Såå

Nu har det gått någon dag och jag har lugnat ner mig angående "footern" :)
Kikade lite nu, å jag tror fan att de får vara som de är nu, utan footer i "kategorier" kategorin.. De va ju bara där den krångla, tror ja, så ja tog bort den därifrån.. Men Cissi berättade ju idag, eller igår(?), att min blogg såg lite konstig ut när hon tittade på den på deras dator, så de måste ja kolla upp också.. Haha :)

De senaste två dagarna har jag mest fipplat med photoshop och gjort om Cissis blogg, så förhoppningsvis börjar hon skriva igen da!! :D

Å nu ikväll började ja firnula lite på en juldesign till min egen :P Blir nog bra tillslut, men ja tycker att de är liite för tidigt att ändra nu.. Även om ja älskar julpyssel å att julpynta å allt som nu finns och hör till julen! :D Haha.
Appropå de, så fick vi några julgardiner idag som vi hade beställt :) Eller ja, det var bara vanliga röda panelgardiner som vi ska ha till andra julgardiner med motiv, men dom har inte kommit än. Men de va ju roligt ändå :)

Gå in å kika på Cissis blogg också, länkat här ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0