Jag lyckades!!

När jag höll på å gjorde om designen här på bloggen så skrev ja ju om att det var vissa saker som verkligen inte ville funka å att jag höll på å bli galen och lite sånt.. hehe. Men NU sörrni, har jag lyckats fixat till en av sakerna, en footer! :D

Guu vad de har krånglat, ja höll nästan på att ge upp, men igår så satte ja mig å firnula på den där lymla koden, å så ändrade jag om den totalt å nu funkar de :P Ja blev glad!! Ja hoppas verkligen att det har blivit riktigt så ni som läser kan se den, så de inte bara är massa koder å joll som ni ser =/ 

Så därför tänke ja be er om en tjänst, att titta om ni ser footern eller om de bara är massa koder eller inget alls, å sedan kommentera å berätta för mig också då såklart :)

Så, scrolla ner, ända längst ner på hela bloggen å kika, där ska footern ligga och kommentera gärna efteråt så jag får veta, tack så mycke i förhand :)



Här är en liten minibild på footern som ska finnas läääängst ner i bloggen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0