27 November

Första advent, julskyltning och ingen snö... =/ Känns lite sådär de tycker jag! Det är mörkt, trist, blött och kallt bara.. Det blir ju så mycke ljusare och mysigare när snön ligger vit på backen, å det känns inte lika kallt då heller! Tycker även att julskyltningen i år var ganska dålig, inte alls lika mycke folk ute som de brukar vara, färre julstånd efter långgatan och som sagt, INGEN SNÖ..

Å vi har inte ens julpyntat någonting än, såhär sen har jag aldrig varit med pyntning runt jul! 
Vanligtvis den här tiden på året så har till och med julgranen varit framme och stått klädd i någon vecka
Men jag har ingen lust, eller, ja vill men ändå inte.. De finns liksom ingen julstämning så de känns inte lika roligt att julpynta.. Jag hoppas att lusten kommer krypandes snart, de är ju så tråkigt nu, de känns inte alls som att de snart är jul.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0