2011-11-06

Jah, då är ja igång med ett nytt inlägg igen, värst va duktig ja är och uppdaterar med jämna mellanrum nu :)

Å nu har ja äntligen lagt över bilder från kameran också! Så här kommer kronhjorten! :)



Kronhjortar finns ju inte här uppöver i landet egentligen, men dessa var ju inhängnade, tre st var det. Han stog så fint och tittade på oss när vi kom där och åkte, precis som Bambis pappa i disney filmen ni vet, men när ja skulle knäppa så började han äta ist.. =/ haha, men de blev ju ett kort iaf :D

Tidigare i veckan så for vi till bollnäs en sväng och handlade litte :) En ny hatthylla, juliga kökshanddukar, tavelhyllor och lite sånt :) Men skulle gärna åka dit igen, de är ju så mysigt med alla julsaker som finns! Måste handla mer julprylar!! :D





Igår, så var det ju allhelgona dagen, eller vad den nu heter, tycker att de är så många dagar just den här veckan.. De är ju alla helgons dag och allhelgona dagen, eller afton kanske? Jaa, ja vet inte..
Men lördag var det iaf! Å jag och Magnus var bjuden på efterrätt hos mina föräldrar, ingen middag, utan bara efterrätt :) haha, dom är ganska rolig mina päron ;)
Min mamma hade iaf gjort pannacotta, å de va faktiskt jättegott! :) Jag är ju lite kräsen av mig.. hehe. 
Bilden nedanför är pannacotta. Vanilj-pannacotta då, har sett att de finns choklad också, men vi fick vanilj så :) Min mor hade dock inte jordgubbar, hon hade björnbär, men jag var inte i farten med kameran för tillfället så jag har lånat en bild från google bara för att ni skulle få se :)



Senare gick ja till fam. Lindén och fikade med Cilla :) Å efter de tog vi en promenad, jätte skönt, de var väldigt längesen vi var ute och gick.. =/



Cillas lilla Isabel, så sööt :)



Under tiden fick jag ävet ett litet MMS från Elin och Marina :)
Tidigre under dagen, innan vi var till mina föräldrar, var jag nämligen där och hjälpte till lite, typ diskade, strök lite, sydde lite och donade på :) hehe!
Det var Halloween fest på gång där förstår ni! :) Å dom blev såå fina så :)



"Hjärterdam" hade även ett sidenband som rosett runt halsen, men de hade inte kommit dit ännu :)

Marina, om du skulle se och läsa detta, I hope you don't mind ;) Det är inte speciellt många som läser min blogg, dessutom ligger ju bilden redan ute på fejjan oxå har ja sett, där är det väldigt många fler som ser :)

De här året blev de bara joll för min del, så det slutade med att jag inte klädde ut mig.. Men nästa år, DÅ ska faan jag OXÅ klä ut mig! Ja vill, ja vill, ja vill!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0