Tejp........

Tänk va fort dom här veckorna har gått, jag kan inte riktigt förstå att de är julafton om bara tre dagar =/ Men de är väl som sagt för snön kanske, som kom sent iår.. Jag tror iaf att det är därför :)

Var till bollnäs med Cissi i måndags, å kom hem med 2 söta julklappar och lite andra småsaker :) Å när jag skulle slå in dom där två julklapparna igår så upptäckte jag att vi inte hade någon tejp... =/ Åkte ut på byn, smockat med folk på ICA, som vanligt, så vi åkte vidare till konsum istället. Tror ni att dom hade någon tejp där? Nää... Hur typiskt är inte de då?! haha :) Men nu är dom inslagna iaf!

Natten som var färgade jag slingor på Marina, hon slutade vid 00 så de blev de ganska sent innan allt var färdigt :) Å typiskt nog så blev det i stort sett ingen skillnad på håret =/ Så hon kanske skulle komma inatt också efter att hon slutat, beroende på hur trött hon är och om jag orkar sa hon, så skulle ja färga på henne igen, fast hela håret då tror ja :P
Jag hoppas att hon är pigg, de är ju så roligt att färga tycker ja, å se förändringen liksom :) Skoj, skoj!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0