Snabbuppdatering!

Igår kväll var jag till Malin en sväng, å de var väldigt längesen sist! Men det var lika trevligt som de brukade vara :) Sitta å språka massa å fika litte, de är verkligen trevligt och guld värt :)

Å idag var jag till bollnäs igen, med Malin den här gången, å handlade lite till :) Bara smågrejer, men däribland ett jättefint litet "kit" för att göra egna julkort :P Så det måste jag försöka knåpa ihop några av någon dag, och hoppas att fantasin inte sätter stopp för det den här gången :)

Sen nu ikväll har jag å Magnus käkat god mat, och tittat på idol. Nästa vecka är det final! Men jag tyckte att de var jätte tråkigt att Moa åkte ut ikväll! =/ Fast jag tror att hon kommer gå vääldigt långt ändå, fortsätter hon som hon har gjort, och fortsätter skriva sina egna låtar så :)



För denna låt, som hon har skrivit själv, är ju bara så sjuukt bra!! :)
Jag hoppas verkligen att hon fortsätter i samma stil, eller liknande! GO MOA! :P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0