Mellandagsrea!! = Failed..

Drog iväg till bollnäs med far min och Magnus idag för att shoppa lite på mellandagsrean :) Men de ända stället jag handlade på med rea (i kläd-väg) var JC, å dom hade "tag 3 betala för 2" i heela butiken (!!) Så självklart hittade jag bara ETT plagg som jag ville ha, så det blev inge billigare för mig ändå =/ hahah..

Jag tycker faktiskt att jag hade lite "otur" också, eftersom jag inte hittade nåt som jag ville ha, det brukar jag jämt göra annars! Som när man inte har pengar, eller bara tycker att de är liite för dyrt, men inte idag på rean minsann.. JC, Kappahl, Lindex och Åhlens var vi in på i stan, å jag fick med mig ETT plagg hem!? Inte ens nå underkläder, nån accessoar, en parfym eller lite smink! Så typiskt =/ 
Eller så var de väl för att vi var lite sent ute kanske, så sånt som jag skulle vilja ha redan hade "gått åt"? :) Haha!

Sen handlade jag lite på Dollar och Rusta också, tex en julgran och julgransfot till nästa år, halva priset på de, å de var den ända rean eller rabatten som jag var med om på min shoppingtur, för resten av de jag handlade var det ordinarie pris på :)
Får väl se om jag kanske måste klä den också, såhär efter jul, så vi får ha en gran en liiten stund iaf =/ ;) Hehe..

Summeringen blir väl att rea-shoppingen misslyckades, men ja är väldigt nöjd med mina inköp ändå :)
Postat av: Malin & Skrållan

Men gu vad jäkla typiskt, när man har pengar och letar efter fynd så hittar man inte ett skit. Men när man inte har pengar och bara ska titta... ja då hittar man en jäkla massa :P så typiskt

2011-12-30 @ 16:32:07
URL: http://malinbossen.blogg.se/
Postat av: Jaag

Jaa precis, så är det ju alltid! Som sagt, såå typiskt! Fast jag var ju jätte nöjd med mina inköp ändå, men det hade ju varit roligare om man hittade mer på rean :D

2012-01-03 @ 15:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0