Juldagen!

God jul på er, i efterskott!! :) Hoppas att ni alla hade en riktigt trevlig julafton :)



Jag hade iaf en jätte trevlig julafton! Det ända tråkiga med den dagen är att den tar slut lite väl snabbt tycker jag! =/ Fast det är en hel dag.. Haha! :P
Men jag är iaf otroligt nöjd och glad med hela den dagen och för alla klapparna jag fick! :) Tack såå jätte mycket för allt!! Jätte trevligt och roligt, mycke glädje och mys är vad den dagen bringar :)

Några saker jag fick var; Marilyn Manson's bok - Den långa vägen ut ur helvetet (yaay!!), En lock/plattång som jag ville ha, kläder, hår- och kroppsvårds produkter, sängkläder, pengar m.m. Har inga kort på sakerna, som jag hade förra året, men lite kort ska ja allt slänga upp nu :) Super glad för allt!

Lite bilder från julafton! (Knäppte en del utan blixt, därav lite suddiga kort, men mysigare ljus ;) )


                            Far, Micke & Jenny                                   Morfar, Bror å pappa


                         Kusinerna kollar på kalle                                                           Mor min! <3


               Kusinerna, sugna på paketen? ;)                    Pappa (less på mitt knäppande?), mamma å morfar!


                                   Lite ego!                                                                           Dekoration!


                       Emma knäpper kort på mä!                                                   Emily spelar ;)


                                                 Emily                                                                        Emma


                           Fikaa!! :D                                                                    Ljus


                          Ego, språking in das fånen!                                               Lite schnee? :)

Emma knäppte ju också kort, som ni såg ;) Undrar om moster min kommer lägga ut nå av dom korten på facebooken eller nåt ja? Skulle nämligen vilja ha nåt kort därifrån också om dom blev skapliga :) Tex "fulkort" som hon knäppte på mig ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0