En ny vecka har börjat!

Igår var det ju andra advent som ni alla vet, men jag själv har rätt dålig koll på de där just detta år! =/
Jag har inte hittat någon adventsljusstake!?! =/ Alltså en riktig, som man har stearinljus i, så man tänder ett ljus varje advent.. Vi har ingen sån, så jag tänkte köpa en, för de är ju så mysigt tycker jag! Men jag hittar ingen! :( Är väl kanske därför jag har lite dålig koll på situationen också ;) haha..

På kvällen igår så var jag till mina föräldrar en vända iaf, å som vanligt så glömmer jag ju ta med mig de jag gått dit för att hämta! =/ Jag fattar inte, mitt minne är som en guldfisks! Jag kom ihåg EN sak, å de va mina sockar (som jag glömt varje gång i flera veckors tid innan) för jag är ju så dum å använder mina foppa-tofflor fast jag köpt vinterskor, å då behöver man sockar annars fryser man litte om fotarna! :) =/
Men ja fick så ont av vinterskorna, jag brukar inte få skavsår, men dessa skor får ja väldigt ont av.. Dom är jättehårda, de är som att gå omkring med snowboard skor, eller pjäxor då, så förstår ni nog hur jag menar med att skorna är hård... =/

Idag snöar det lite igen, inte lika som igår, men man ser att de flyger massa småa snöflingor iaf :) De är bra tycker jag, så att man kan se att det är vinter :P

Nu snart ska vi fära till bollnäs, igen, men denna gång med Marina och Robert :) Så jag ska väl inte sitta å slöa framför datorn längre, måste göra mig klar istället, så vi är redo när dom är klar för att åka :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0