Dan före dopparedan!

Det blev ingen färgning nr 2 i onsdags, hon hade inte hunnit köpt nån färg innan jobbet eller nåt :) Haha!

Som rubriken lyder så är det ju dan före julafton idag, och jag å Magnus har varit till mina föräldrar och ätit julmat :) En liten tradition som vi har i våran familj pga att vi alltid firar jul hos min morfar, och aldrig hemma, så brukar vi därför äta julmat och umgås lite själva dagen före :P Å när vi var mindre fick jag å bror min även öppna ETT varsitt paket, men de har vi slutat med för flera år sen nu, å spar alla till riktiga julafton istället :)

2ggr på 22 år vet jag av att vi har firat jul hemma (det kanske är fler gånger också men jag minns bara EN av dom iaf), ena gången var för att min bror va sjuk (detta är jääätte längesen, så jag har inget minne av det, men jag fanns iaf enligt mina föräldrar) å den andra gången var för 6-7 år sedan, med Ruth och morfar då också såklart men vi var hemma hos oss.

Men iaf så var de otrooligt gott med julmat! Å mätt som tusan blev man, så nu är det paltkoma deluxe känns det som.. hahah! :) Ska ta å hinka lite mera kaffe så matsmältningen kommer igång riktigt, så kan jag nog hålla mig vaken ett tag till åå :)

Knäppte nåt kort också, men dom lägger jag ut lite senare, orkar inte just nu ;P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0