Zzzz..

Idag är det torsdag och jag lyckades inte riktigt lika bra med att kliva upp i tid som jag gjorde igår.. =/ Igår hade jag ställt klockan på 08:30, och klev upp 08:45 (jag skulle ju till skolan klockan 10), men idag skulle jag inte göra något speciellt förutom att kliva upp i skaplig tid, så jag hade ställt klockan på 10:00, somnade tydligen om och vaknade klockan 14 igen.. då klev jag upp.. 
typiskt.. Jag blir så trött på mig själv! Hur kan jag sova så mycket som jag gör?! Aja, de går väl kanske bättre imorgon.. :)

Det blev iaf inget "sömande" igår, jag va smart och pluggade istället :) Så då tänkte jag att ja nog ska sätta mig och sy lite idag istället, men jag vet inte riktigt hur jag ska göra än.. Kläderna som behöver sys försvinner ju inte precis, men tiden för mig att bli klar med skolan är väldigt snart över, så det kanske är bättre om jag läser idag igen ändå :) Vi får se, vi får se..
Jag tycker ju om att sy, å det tar ju faktiskt inte så lång tid, inte de jag ska göra nu iaf.. Så jag kanske kan göra båda delarna? :) Jag behöver ju inte sy ALLT idag :) haha..

Men nu måste ja ta och avsluta lite tvärt och fint här om ja ska hinna göra någonting av de jag tänkt :) För lite senare, om nån timme sådär, ska ja nog gå till Magnus, så jag har inte så lång tid på mig :)

Bye bye!!

P.S. Malin, Tack! Det skulle verkligen behövas. Men jag tror att jag vill/behöver ha hjälp med allt, från början =/ Å de skulle behövas göras inom en någolunda snar framtid (om du kan?), om jag ska kunna söka nåt jobb innan februari, som dom ville.. Tack, tack, TACK igen :) D.S.
Postat av: Malin

Men du kom upp i alla fall, får se det så :) haha



MEn självklart så hjälper jag dig. Antingen skickar du över det du har [email protected] eller så får vi ses nån dag nu och kolla vad du har.

2010-01-15 @ 10:00:25
URL: http://iamtheoneandonley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0