Onsdag

Idag är det onsdag, och jag klev upp tidigt för engångs skull! De ni! :P Haha.. Skulle till skolan klockan 10 för att träffa en lärare, så de var bara att masa sig upp.. :) Men de känndes liite onödigt att kliva upp så tidigt och gå dit för att prata någon minut å sen bara gå hem igen.. Men men, då kanske jag får någonting gjort idag istället :)

Jag kanske kan sätta mig och sy lite idag igen? Igår lagade jag ett par jeans som jag hade tänkt att jag skulle lagat för typ, över två år sedan.. haha! Bättre sent än aldrig! :) Lite missnöjd blev ja, för när jag hade sytt fast lappen och provade dom så blev det en liten "flärp" precis under lappen.. Å de såg ju mindre bra ut.. Men hålet är ju borta iaf :)
Jag har ju fler kläder där vid symaskinen som bara ligger och väntar på att bli sydda, så att jag kan använda dom :P Det är en sysselsättning jag ska fundera på ett tag..

Något annat jag skulle gjort är läst.. Jag har läst över halva boken, och när ja pratade med läraren på skolan idag så undrade han om ja kunde läsa ut boken den här veckan så jag kan börja skriva sen.. Så det tänkte jag försöka göra, så jag blir klar med skolan någon gång!! :)

Jag måste börja söka jobb också.. Usch, ja gruvar mig inför de.. Dels för att det inte finns några jobb att söka, och plus att jag kan ju ingenting om att skriva ett CV eller nåt! Jag kan inte skriva hur jag är som person, förutom att jag är blyg, försover mig ofta, och att jag absolut inte är någon "ledar person", men så får man ju inget jobb! Å jag kan inte skriva att jag är bra på någonting å allt sånt.. Jag har ju aldrig gjort någonting så jag vet ju inte vad jag kan! =/ Förutom sommarjobbet jag hade för typ två år sedan, när jag jobbade natt på ett äldreboende, eller hur man nu säger.. Men det var ju inte speciellt svårt, dom flesta söv ju hela nätterna! 
Så otroligt förvirrande och jobbigt de här med att söka jobb.. =/

Men förhoppningsvis så går det väl bra..
Nu, ska ja antingen sätta mig och sy eller läsa, får se vilket det blir :)
Bye bye!
Postat av: Malin

wow vad tidigt du klev upp!! Bra.

Men du, hör av dig om du vill ha hjälp med ditt CV eller så skickar du över den via mailen så kan jag kolla på den om du vill...?

2010-01-14 @ 11:48:11
URL: http://iamtheoneandonley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0