Minusgrader .....

Usch vad jag börjar tröttna på denna kyla nu! Det är ju på TOK FÖR kallt!! =/
Vintern är nog inte riktigt min årstid, men det är ju inte sommaren heller för den delen.. Då är de på tok för varmt för min del istället =/ Haha! Men nu vill jag faktiskt ha sommar! =/ Ja vill ha lite sol, å lite värme.. Jag vill kunna sitta ute, jag tycker om att vistas utomhus, det spelar ingen roll om man gör någonting eller om man bara sitter, bara man kan sitta ute..
Å de går verkligen INTE i dessa minusgrader, därför vill jag ha sommar nu.. :)

Men det måste ju vara vinter också, jag älskar ju julen å så, å jag tycker att det MÅSTE vara snö på julen och på vintern, men jag tycker inte att det behöver vara såhär kallt.. Man kan ju inte göra någonting nu.. :(

Nä, nog med gnällandet på kylan, det blir väl varmare nåt tag :)

Det har inte hänt så mycke de senaste dagarna.. Magnus har blivit sjuk.. Skit tråkigt! :(

Men i Måndags var jag ut med Cilla och köpte mig en mini platt-tång!! Haha! Enligt mig själv så är det ett ganska stort "steg", med tanke på att jag aldrig har hållt på med någonting sånt, jag använder ju inte ens hårtork, å jag har aldrig brukat fixa mitt hår med varken mousse (stavning?) eller vax.. Ett tag använde jag lite hårspray, men endast för att korta hårstrån inte skulle spreta i benan.. haha! Men nu efter klippningen så ska de fixas! :) Ibland iaf då :P Hehe..

På måndagskvällen umgicks jag med Malin :) Blev bjuden på fika, och pratade massor! Väldigt trevligt måste jag få säga att de var! Å förhoppningsvis blir det fler gånger :)

Igår kväll var jag hem till Cilla en vända, och fikade :) Å nu ikväll har jag bara suttit hemma, och det känns verkligen, jag börjar bli såå rastlös.. Men nu finns det ju inget att göra så det blir nog sova rätt snart..

En sak jag vill påpeka bara! I de förra inlägget så skrev jag ju: "Å gissa vem som kom sen? JO, Madde och Jan :) Haha!.." nästan i slutet, å de va bara för att jag TYCKTE att jag hade nämnt dom flera gånger i de inlägget, men efteråt när jag läste igenom det så tyckte ja inte de längre, så de lät ju bara dumt med den där meningen.. hahaha.. Men så kan de gå :) Ville bara förklara de utifall någon annan läst och började fundera varför ja hade skrivit så :)

Ja måste komma ihåg att ställa klockan ikväll när jag lägger mig också, och försöka komma upp i någolunda skaplig tid imorgon.. Annars är jag ju så duktig på att sova bort hela dagen =/
Men nu, i väntan på att tiden ska gå så jag kan "farma", ska ja nog ta mig en kopp kaffe :P

Bye bye!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0