Måndag..

En ny vecka har börjat, och min nya vecka började med att jag sov förjävla länge.. Å blev väckt, som tur var, annars hade jag säkerligen sovit ännu längre! Jag vill inte sova bort dagarna! Faan... De måste bli ändring på detta!
Den nya veckan började även med ett besök hos tandläkaren... Usch! Jag gillar verkligen INTE tandläkar besök.. Dels för att det, vissa gånger, är så obehagligt det dom gör och för att dom oftast är så hårdhänta.. =/ Å nu när jag är 20år, så måste jag ju betala också! Å fy tusan va dyrt det är!! Herreguud, kan dom inte tänka liite på att man inte får jobb direkt efter skolan och inte får NÅ pengar alls!?! =/ Jag fick en ny tid också, för att laga en tandjäkel som hade spruckit (!!).. På diagonalen dessutom =/ Den hade inte spruckit mycke och inte långt ner på tanden men det var ändå tvungen att lagas.. Typiskt.. Ännu mer pengar åt skogen...

Nu vet ja inte vad jag ska skriva mer heller.. Jag är så otroligt sugen på något riktigt gott så jag ska nog avsluta här och fundera lite mer på det istället ;) Hahah..

Byee!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0