Innan sängen..

Tänkte bara slänga in ett inlägg här innan ja ska gå och sova :)

Jag brukar ha svårt att sova den här tiden, jag blir oftast pigg på kvällarna och nätterna, men idag är ja faktiskt lite trött nu :) Å de är ju bra! För imorgon måste ja ta mig upp i tid! Något som jag har misslyckats med VÄLDIGT länge.. =/ Men det blir väl kanske lätt så när man inte har något att kliva upp till (om ni förstår hur ja menar), alltså, ingen skola, inget jobb, inget speciellt i över huvudtaget att göra.. Men de måste de bli ändring på, för jag gillar faktiskt inte att sova bort hela dagarna.. Visst, jag tycker ju om att sova, men ja tycker inte om att sova SÅ LÄNGE som ja gör =/ Så de ska ja försöka ändra på :)

Idag har jag inte heller gjort speciellt mycke, men igår städade jag och bytte sängkläder i mitt sovrum :) De ni ;) Haha.. Men! En sak som jag kom på att jag har gjort idag var att jag provade platt-tången! Den fungerade väl bra å de va ju bra.. Dock så såg jag inte SÅ stor skillnad, jag har ju redan så platt, livlöst och tråkigt hår.. Men lite rakare blev de allt! Plus att det är mest bak som mitt hår är lite "vågigt" å där bak ser ju inte jag, å inte kollade jag så noga i spegeln heller :P haha.. Jag får väl koncentrera mig mer nästa gång ja provar den kanske ;) hehe..

Men nu ikväll iaf, så åkte jag och Magnus till M, J och T och hälsade på en sväng :) Å där var de även fler människor, endel alkohol påverkade också så de va väl lite "full fart" där kan man väl nästan säga tycker ja :) Haha, trevligt var det iaf! :) Fast, iofs så tycker jag alltid att det är trevligt där :)
Vi blev iaf bjuden på mat där (? Om de nu blir hemma hos dom :)) imorgon, klockan 13 (!), så därför måste jag ta mig upp i tid :) Så jag hinner vakna riktigt, dricka mitt morgon kaffe i lugn och ro, duscha, och hinna bli hungrig innan 13! :) Hehe.. Men de kommer ja! Jag får kliva upp på engång när alarmet ringer, och INTE snooza! För DÅ kommer jag sova några timmar till.. =/ Å de går ju inte när man ska bort, för då hinner man ju ingenting ;)

Men nä, de får bli allt för idag! Nu ska ja gå ut å ta min sista cigg för ikväll, och sedan gå och lägga mig!
Kanske att jag läser liiite i den där nedrans boken på engelska som jag måste läsa för att kunna bli klar med skolan också.. Vi får se, annars får jag göra de någon gång imorgon istället :)

Natti Natti!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0