Yees!

Idag fick ja äntligen tag på E! Den 13de januari ska vi träffas.. =/ Haha! Snacka om upptagen kvinna :) Men de är ju massa lediga dagar och sånt där nu när det är runt jul också så..
Tråkigt nog så har jag varit lat, eller nåt, å inte skrivit nå nytt på CV:t idag heller, men ja får väl göra de imorgon innan ja ska träffa B då.. Klockan 13 har ja för mig de var.. Hmm? De måste ja kolla upp innan ja lägger mig =/

Annars har ja väl inte gjort någonting idag heller.. Inte nåt speciellt eller viktigt iaf.. 

Suck, inte är ja nå trött än heller, men jag måste fasiken lägga mig å försöka sova typ nu, så jag klarar av att kliva upp imorgon när klockan ringer.. =/ Usch va drygt..

Så, jaa, natti natt på er då!
Bye!

P.S. Det var nån som hade kommenterat förra inlägget, så jag "svarar" väl såhär då fast det var ett tag sen de va skrivet..
För de första så hade ja inte kunnat tagit mig till Bollnäs på nåt vis, å för de andra vet ja inte vem du är? =/ Jag känner ju liksom inte ens någon i Bollnäs :) haha..
Aja, de får väl duga som svar :) 
Natti och bye igen! D.S.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0