Måste få mer gjort..

Imorse somnade ja om när klockan ringde å jag skulle kliva upp, så ja vaknade sent, vid 14 tiden rättare sagt.. Så typiskt, de känns ju som att hela dagen går åt skogen när de blir så, dels för att de är sent att vakna den tiden, men också för att jag är så jäkla "morgon-trött" länge.. Så det tar ju skit lång tid innan ja kvicknat på och riktigt orkar göra nåt =/ 
Så idag har ja inte gjort någonting heller, bara suttit.. =/ Jag skulle ha ringt några samtal men inte ens de har ja gjort.. Usch, de är ju pinsamt, att jag är såhär alltså.. De är fan jobbigt, å väldigt tråkigt också.. =/

Imorgon ska ja träffa B.I igen.. Dryygt.. Klockan 11 tror ja de va (jag har det faktiskt uppskrivet men har inte lappen här i närheten), hoppas att jag klarar av att ta mig upp då iaf.. =/ Undrar om han blir puppig på mig för att jag inte har gjort allt de som han tyckte att ja skulle göra? Sånt som märks..

Kanske man ska ta sig en runda å "göra byn" efter att jag varit å språkat med honom då tro? Å kika om man kanske hittar nå roligt som man kan köpa till mor i julklapp.. Jag tar mig ju inte speciellt mycke längre än ut på byn bara så =/ Jag är ju inte en sån som tar bussen eller tåget å drar iväg någonstans och handlar ensam.. Egentligen vill ja aldrig vara eller göra nåt ensam, men de lär väl gå, byn är ju inte speciellt stor :)

Usch, jag är inge trött, men med tanke på hur mycke klockan är så känns det som att ja måste sova om ja ska ta mig upp imorgon.. Hur ska det gå till?!
Jag är otroligt sugen på någonting också, men ja vet inte vad ja vill ha.. Måste nog gå å rota runt i kylen, å i skafferiet å se om ja hittar någon riktigt gott! :) Sen blir de nog lite mer tv å sen MÅSTE jag försöka sova.. =/ 

Tack för idag, och natti natt!
Bye!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0