Snö, snö och snö..

Precis som ja trodde så kom ja inte upp när ja skulle idag så ja kom försent, men bara lite, typ 10 min eller en kvart eller så.. Men iaf, så gick de väl bra där.. Efteråt gick ja till skolan och letade E, men hon var "åter på fredag", imorgon då alltså, så de var väl inte så lyckat men jag gick ju dit iaf :)
Å eftersom hon inte var där så satt ja å språka med gymnasie-syon ett tag istället, henne har man ju samtalat ett antal gånger med under gymnasietiden så de var ju trevligt :)
Sen efter de gick ja vidare mot apoteket, var även in i nån enstaka affär, men tyckte inte att jag hitta nå roligt som man skulle kunna ge mor min =/ De är så svåårt!!

Var in å kika efter textilfärg också, sån där som man kör i tvättmaskinen å färgar kläder med, men dom hade inge för att färga fleece =/ :( Lite av en besvikelse... Men men, de kanske finns på andra ställen, för de borde ju gå å färga på nåt sätt! Eller? =/

Sen när ja tänkte gå hem, så hade ja ingen lust att gå hem (haha), så ja gick upp till mor min på jobbet istället, de va ju mitt i lunchen så ja tänkte att ja kunna gå dit å dricka lite kaffe med dom istället för att gå hem på engång :D
Men sen när ja väl gick hem så vek jag min gigantiska tvättade-kläder-hög och la in de i byråerna och sånt, å sen hängde ja lite tvätt..
 
Å jag var lite irriterad över att dom inte hade plogat trottoarerna, inte ens vägen på vissa vägar (typ här utanför!).. Det är ju så otroligt kämpigt att gå när man måste "plumsa" i snö.. =/ Aja, jobbigt var det, men skönt också för de har inte varit nå speciellt kallt idag :) 
Mer än så har de nog inte blivit idag.. =/ Fast, för mig så är de här mycke gjort för att vara en vanlig dag :) haha!

Alltså, appropå snö, det har snöat precis heela dagen idag! De snöade när jag klev upp, de snöade hela tiden när ja var "ute på", och de snöar nu också.. Hoppas att dom har börjat ploga trottoarerna nu då, ifall man kanske traskar ut sen igen :)

De här får räcka sålänge, bye bye!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0