Ny dag..

Ännu en ny dag med nya möjligheter, eller vad är de man brukar säga..? Själv tycker ja att de känns som att ja mer än gärna skulle skippa fler dagar..
Mitt humör å allt ja känner har verkligen varit i botten dom senaste dagarna/veckan.. 

Inte blev de nå mer inlägg igår heller fast ja inte gjorde någonting, jag gick fram och tillbaka till statoil bara, endast för att få komma bort hemifrån en stund å försöka rensa tankarna, men de gick ju inte så bra som ja hoppades att de skulle göra..
Idag har jag inte heller gjort någonting, än, å kommer väl troligtvis inte att göra heller.. Men förhoppningsvis kommer jag på nåt, så ja slipper sitta å bara uggla..

De får räcka för nu.. Bye!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0