Ledsen..

Det var väldigt längesen jag skrev nåt här nu.. Så de är väl dax kanske.. Jag vet inte vad ja ska skriva riktigt, men jag känner att jag behöver, just nu..

Tänk att de skulle bli såhär...
Det har gått ganska bra hittills, men nu börjar känslorna komma riktigt, jag har väl äntligen förstått helt hur allt verkligen ligger till nu, eller hur man ska säga.. Å det är så otroligt jobbigt, jag vill inte vara ledsen! Jag hatar att vara ledsen och att känna mig såhär ensam.. och jag hatar saknaden..
Jag försöker göra saker hela tiden för att inte tänka på de, men de funkar inte.. Jag tänker ändå, men jag hinner inte tänka så mycke att jag börjar gråta då iaf.. När folk frågar hur jag mår så svarar jag bara att "de är väl bra" för att slippa prata om de, för jag orkar inte nu, jag klarar inte av det...

Jag vill bara komma över de här nu, slippa smärtan, den oändliga saknaden och tårarna.. Kommer det någonsinn försvinna? Det kommer nog ta lång tid, jag vet.. Men om jag kunde skynda på tiden så skulle jag göra de, istället för att ha de såhär..

De var mitt val, jag vet.. Men han var mitt allt, och de blev helt förstört.. Även jag..

Om jag bara kunde få må bättre, och om tårarna kunde sluta komma..
Jag har alltid älskat honom, gör de fortfarande, och kommer alltid att göra..
Postat av: Cilla

Den där jobbiga känslan kommer att försvinna med tiden. Å när det väl har gått såpass lång tid att allt jobbigt är över så kommer du vara glad att du valde denna väg.

Tro mig... :)

2010-04-14 @ 16:14:36
URL: http://cillacilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0