Men nu..

Nu tycker jag att det är dags för en ny liten uppdatering.. Jag gör ju inte så mycke om dagarna så jag har inget att skriva om, därför blir de nån dag emellan ibland..

Måndag idag, och det betyder ju att jag har varit på skolan idag.. Matte vare, å de gick bra, snart klar med geometri kapitlet nu, typ lite mindre än halva kvar bara :)
Känner mig väldigt duktig som pluggar så "hårt"! ;) haha.. (de är kanske typ 40 uppg. man ska göra i de kapitlet)
Men sen ska ja ju göra prov på de och klara de, sen repitera hela matte B för att sen göra nationella.. Så de är ju en bra bit kvar innan de är KLART.. men ändå :)

När matten va slut iaf, så gick jag hem för att äta lite innan nästa lektion skulle börja.. (Jag vill inte gå och äta själv i skolmatsalen, men där kommer troligtvis luncherna bli när Cilla kommer hem igen!) :)
Då såg ja iaf att svenska lektionen bara va 25min!?! =/ snacka om att de känns onödigt att gå tillbaka till skolan för en lektion på 25min!!
Så jag stannade hemma :) Det står säkert fel på schemat, de MÅSTE nästan stå fel.. =/ Men jag vet ju inte vad den riktiga lektions tiden är, så jag hoppade över den idag :) Jag får ta reda på den riktiga tiden på Onsdag.. Eftersom jag är ledig imorgon!! :) wihoo!

Men den här uppdateringen får nog räcka för nu :)
Bye bye!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0