Börja blogga igen?

Jag har tänkt att jag ska försöka börja blogga igen.. Det var ju faktiskt ganska roligt på något sätt. Att skriva lite vad man har gjort (eller inte gjort?) om dagarna och sedan kunna kika tillbaka på de :)

Det var ju ett tag sen jag skrev någonting i över huvudtaget här nu, men jag tänker INTE sitta och skriva allt jag gjort under den här "icke bloggande tiden", jag minns inte ens vad jag har gjort iaf :)

De jag kan skriva iaf är att jag börjat skolan, igen.. Fortsätter på vuxflex (komvux) med de ämnena och uppgifter som jag inte blev klar med tidigare. Det känns ju inge vidare, eftersom jag verkligen hatar att plugga, men det känns som att jag "måste" ändå :) Jag får ju lite pengar fast jag är arbetslös då också :) haha! Men de är faktiskt inte därför jag fortsätter, de gör jag för att få mitt slutbetyg! :)

Ucsha va trött jag är idag, ska nog ta mig en kopp kaffe!

Bye bye sålänge!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0