Ännu en dag

Å ännu en liten uppdatering här på bloggen..
Idag är det torsdag, och jag är ledig :) sköönt! Slippa gå till skolan varje dag.. Men, jag är ledig på tisdagar också :) Iaf fram tills jag märker att jag behöver mer hjälp med svenska uppgiften (om ja behöver de) :) haha..

Apropå skolan! Igår, när jag skulle låna en mattebok (som man gör om man går som gymnasie elev, annars måste man köpa alla böcker), så förstog ju inte biblotikarien (stavning?) NÅNTING!

Jag stog där å förklara att jag skulle få låna böckerna jag behövde, fast jag är över 20år, bara för att jag fortfarande går som gymnasie elev för att få ett riktigt slutbetyg. Å att jag inte går riktiga komvux, utan något annat, men har lektionerna med dom som går på komvux..

Hon bara stog å kollade på mig å sa typ bara "Nä.. Om du är över 20år så måste du betala för böckerna" tusen gånger! Å jag sa emot "Nä, jag skulle inte behöva göra de.. De gjorde ja ju inte förra året heller", å fram å tillbaka, och jag fick förklara samma sak om å om å OM igen!

Till slut så sa hon "Jaha! inte vet jag då, de är vell nå speciellt med dig då kanske!"
Hahaha!! Ja blev lite irriterad, och jag tyckte att hon var ganska otrevlig att försöka disskutera med, men de är skitsamma.. Jag fick ju låna böckerna till slut iaf :)

Men från de ena till de andra! Solen skiner lite till och från idag, och det är ganska varmt, iaf när jag var ut för typ en timme sen :) Så ja ska nog ta å knata över till Magnus en vända nu tror ja :)

Kanske uppdaterar senare igen..
Bye bye!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0