15 September

Idag är det då tisdag den 15 September.. Har lite blandade känslor för denna dag..

Det är dagen då Cilla kommer hem ifrån Syd-korea, vilket jag tycker är jätte roligt!
Det blir så konstigt och lite av en tom känsla när en vän, som man annars brukar träffa eller iaf prata med typ varje dag, åker så LÅÅNGT bort och så länge, och när den enda kontakten vi haft under den tiden är lite mail kontakt..
Jag fick ett telefon nummer av henne innan hon åkte så ja kunde ringa om jag hade lust, men dom samtalen skulle kosta typ 3kr minuten, och vi brukar i stort sett aldrig ha några korta telefon samtal..
Plus att numret försvann från min kontaktlista när jag bytte mobil (!?!) så jag har inte kunnat ringt heller =/
Så jag tycker iaf att de är roligt att hon kommit hem igen (?? vet inte om hon ÄR hemma än, men hon skulle då komma hem idag).
Det känns även som att det kommer bli roligare att gå till skolan nu också, när hon också kommer vara där, och allt blir "som vanligt" i skol vardagen igen. :)

Det är även den dagen då våran kära lilla vovve, Sasha, ska avlivas.. :(
Usch! Jag blir så ledsen av att tänka på de, det är ju för hennes eget bästa, men hon har ju funnits i våran familj så länge nu!.. :(
Men ingen vill ju att hon ska behöva ha ont och plågas av det, de har hon vell gjort tillräckligt länge med tanke på att hon iaf är nästan 8år..
Vilka jävla hundraser det finns! :( Varför ska de finnas såna där konstiga fel, som tydligen SKA vara så för den rasen, för!? :( Ett jävla skit är de bara!

Man fäster sig ju så mycket vid sina djur! Det är ju som en familjemedlem, man vill inte att dom ska försvinna!
Jag vet inte om jag ska följa med till veterinären eller om ja ska stanna hemma heller!..

Jag måste få fundera lite nu innan dom ska åka.. Som är snart..
Å vara lite med Sasha, för sista gången :'(

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0