Trött

Nyligen hemkommen från Cilla, har varit hos henne sen klockan 15 ungefär, så jag hade varit där i ca 8,5 timmar räknade vi ut innan jag gick hem.. ;)

Hon fick nämligen lite nya möbler igår, så idag var jag där och hjälpte henne få lite ordning :) Vi plockade ihop i hennes förråd så hon fick in mer saker där, och möblerade om i hennes vardagsrum/sovrum :) Jätte roligt! Jag tycker om att möblera om, det blir som nytt igen på något sätt :) Jag bara längtar tills jag och Magnus har något eget :)

Hon hade även fått massa dukar och gardiner, så jag fick lite tyger också :) Som jag tänkte att jag kanske kan sy påslakan och örngott av :)
Fick även två jätte fina affisher av henne :) Så nu måste jag leta ramar i obegripliga mått igen :) Sist jag letade en ram till en affish så var måtten typ: 61,5 * 90,5 cm.. Vad är de för jävla mått liksom!? hahaha! Så onödigt :)
Men dom är jätte fina iaf så jag SKA leta.. Jag hittade ju en sån ram förut så jag borde ju kunna lyckas igen :)
Kom på nu att jag fick en flagga av henne också, och ett 3D-pussel som ser ut som en stjärna :) (tror jag, det är en stjärna på förpackningen iaf :)

Men något pluggande blev det inte idag heller.. Så imorgon när vi har samhälle måste vi verkligen plugga så vi blir klar med ekonomi uppgiften någon gång :)

Var även på Max och åt, idag igen :) Skit gott!!

Får vara slut skrivet för ikväll nu, måste sova så jag kommer upp imorgon :)
Natti natti!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0