Tisdag morgon..

God morgon, god morgon!
Tid för skola snart, tänkte bara skriva ett litet inlägg innan :)
Bara för skrivandets skull så kan jag ju berätta att jag var SKIT TRÖTT när klockan ringde imorse!

Förresten så upptäckte jag, igår innan jag gick och la mig, att jag inte har någon engelska på tisdagar, det är svenska vi har :) Hah! Tänk va fort det går att glömma bort saker bara under ett lov.. Jag skrev ju lite över engelskan i de sista inlägget igår, fast jag skrev "Kurt", de är ju läraren då.. :)
Meen, svenskan är inte så mycket bättre den, jag har ju inte gjort något där heller så Marina (våran svenska lärare, som ni antagligen förstog, men jag skriver det ändå utifall) blir nog lite ledsen på mig idag kanske.. =/ I fredags när vi hade första svenska lektionen efter lovet så hade hon fullt upp med andra elever så hon kom inte å kollade så mycket vid de bordet jag satt vid.. Å med de ville jag säga att hon då inte såg att jag inte har gjort något under lovet.. =/

Aja, nog om det.. Svenska är det idag, inte engelska..
Nu måste jag springa iväg och göra mig klar å sedan knalla iväg till skolan.
Tjingeling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0