Snöar

Hemma från skolan igen, och det snöar för fullt ute.. Kanske blir det vitt igen? :) 
Men iaf så gick det rätt bra i skolan idag, jag är iaf nöjd med min prestation (stavning?) :)
 
Ungefär halva samhälls uppgiften blev, i stort sett, klar.. Å jag läste 3-4 kapitel i Bumface på engelskan :)
Så, om man ska jämföra dagens pluggande med de ca tre veckorna jag har haft på mig att plugga (jullovet och förra veckan) så är de här jag gjorde idag jätte-superbra :)
 
Å bara för att det gick så bra idag så sitter jag nu och fuinderar på om jag kanske ska fortsätta skriva nu när jag är hemma, de vore ju bra.. Så kanske den blir klar :) Fast jag gillar ju inte att plugga, det blir så långtråkigt å jag blir bara rastlös.. Men jag kanske kan plugga nu någon timme och sedan hitta på något annat?..
Jag måste skärpa mig, jag måste ta tag i de här pluggandet och bli klar!!

Har inte tid att skriva mer nu, måste plugga :)
Bye!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0