Sjuk :(

De här senaste dagarna har det varit fullt upp, flytt på gång, planeringar och packning.. Dessutom så har jag blivit sjuk på de! Skitont i halsen, och lite klen.. Å idag är jag lite hostig också.. :( 
Så jag har varit hemma från skolan de här dagarna, men har ändå rännt runt överallt med Magnus.. Å de är väl kanske inte så bra, men det är värst på morgonen med halsonten och klenheten, så imorgon tänkte jag att ja nästan måste ta mig till skolan ändå.. Iaf försöka.. Som jag sa över idag också men inte kom iväg =/
Under själva dagarna och kvällarna går det jätte bra, då är ja nästan som vanligt.. Det är som sagt morgon och sen kväll som är värst..
Om jag har feber vet jag inte, å ja vågar inte kolla heller för då känner man sig väl bara sämre :)

Igår var det första gången ja var in och såg lägenheten, och idag har vi valt nya tapeter till vardagsrummet och flyttat dit lite småsaker :) Det var inte mycket men de var väldigt jobbigt ändå.. Kanske för att det är tre våningar upp och för att ja är lite sjuk? Säkerligen iaf.. Men förhoppningsvis så blir jag frisk väldigt snart! Jag hatar att vara sjuk.. :(

Bye bye!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0