Natti

Det blev en tur med Cadillacen idag, eller, det var ikväll vi var ut :) De va så roligt och mysigt att vara ute och åka när det var fullt med snö överallt :) Det var bara jag och pappa som åkte, då ingen annan ville med, men de var roligt och trevligt iaf :) Vi åkte runt lite här och där och hamnade till slut hos Johan och Carina, även fast pappa precis sagt "Jag åker upp hit å vänder så åker vi hem igen sen" men han svängde mot roteberg istället för byn när vi kom från knåda, hehe.. Å hos dom fick vi kaffe och fika :)

Jag började även brodera lite idag, fast bara ett liitet broderi och i stort sett bara korsstygn så de är inget avancerat.. En snögubbe och lite annat var de på, de är lite kvar så imorgon tänkte jag göra de sista, knäppa kort och lägga ut här så ni får se det färdiga resultatet :)

Men nu blir det sova.
Natti natti!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0