Massa olika

Jag börjar med igår, då jag umgicks med Cissi :) Det var väldigt trevligt, vi pratade och skrattade otroligt mycke! :) Jag kunde nästan inte stå för jag skrattade så mycket när vi pratade om allt vi gjorde och sa förut :) Vi har ju sån dålig humor också :) Vi var iaf mest ute och åkte när vi pratade om allt, men vi kikade även in en sväng på källarn och pratade lite med dom som jobbade där, Gunilla och Catrin var det, de var också trevligt.. :) Förutom att i stort sett alla som var där, som var par då, satt och hånlga och tog på varandra.. =/ De kan dom väl inte behöva göra en hel kväll på en fritidsgård?! Det var ganska extremt som dom höll på..
Lika som på skolan igår, jag och Cilla satt och räknade matte utanför klassrummet, några bord bort sitter det ett par och pratar och håller varandra i hand.. Killen tar iaf tjejens hand och börjar pussa på den och sedan stoppar han in ett av hennes fingrar i sin mun och börjar suga på de! Mitt i skolan!? =/ Aja..

En annan sak som hände på skolan igår var att Rille kom fram till mig å Cilla och berättade att Bubba var skyldig honom nya skor.. Vi fattade ingenting tills han visade sin sko och berättade hela historien.. Hahaha.. Rille hade haft ett liitet hål bak vid hälen på ena skon, och Bubba hade tydligen gått bakom honom och lyckats trampa på hans sko, precis på/i hålet, så när Rille lyfte foten så stannade största delen av sulan kvar! Hahahahaha!! Ni skulle sett skon! ASG! Sulan satt bara fast tid tårna, så den "flappra" och fladdra runt när han gick, och typ hela foten var utanför! Hahaha.. Så himla roligt! :) Jag skulle ha knäppt kort på den, å lagt ut här kom ja på nu =/ Typiskt... Men de är ju försent nu.. :)

När jag ändå skriver om skolan så kan jag ju berätta att jag fick godkänt på ekonomi uppgiften i samhälle :) Så nu har jag "bara" den stora uppgiften kvar att göra i den kursen.. :)
Jag har faktiskt varit ganska duktig nu, jag har ju gjort klart den där uppgiften.. Å så har jag läst ut Bumface och skrivit om den, börjat läst den sista engelska boken - Step, kommit längre med matten och kommit igång med svenskan.. Så nu är de bara försöka hålla i det här, och köra på :)

Jag har lite mer att skriva men orkar inte göra de just nu.. Jag skriver väl "fortsättningen" senare kanske..

Nu ska ja ta lite kaffe istället tror ja :) Gott..
Bye bye!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0