Lite bättre .. och .. Shit!

Jag blev på bättre humör tillslut igår ändå, fast idag är det typ lika igen, men jag tänkte att om jag skriver om gårdagen här på bloggen så kanske jag blir på bättre humör igen..

Under hela dagen igår så gjorde jag ingenting.. Men jag var otroligt godissugen, så lite senare gick jag och Cilla iväg till ICA för att köpa godis.. Då jag var väldigt nere.. När vi kom in på ICA och gick till godiset så, ville jag inte ha godis längre.. Suget bara försvann, jag blev helt torr i munnen och jätte törstig, nästan äcklad av allt godis där.. Jag ville bara ha vatten och tänkte på allt annat än godis! (typ det Cilla hade sagt att hon skulle handla när vi ändå var på ICA) Å jag hade ändå varit panikslaget godissugen i flera dagar! Så jag köpte iaf inge godis..

Vi gick hem till mig, då jag tyckte att det var otroligt tråkigt att gå hem när jag visste att jag skulle vara helt ensam hemma så följde Cilla med.. Då blev jag helt slut! Både fysiskt och psykiskt, och satte mig på golvet..
Efter, kanske en halvtimme, ställde jag mig igen och gjorde kaffe till oss, å då kom jag på att att jag skulle ha köpt nudlar när vi var på ICA.. Så då sprang vi iväg igen.. Sen började en film på tvn som vi kollade på, när den var slut spelade vi Chicago med mina föräldrar, och blev TOKSUGEN på Maxmat :)  Vi bestämde oss för att åka dit och fixade en som kunde köra, men det blev för sent innan han kunde åka så mina föräldrar stekte korv istället och jag å Cilla gjorde nudlar :)

En annan sak som hände under kvällen som var skit hemskt var när jag och Cilla stog ute och rökte, när Chicago omgången var slut.. Så såg jag något som sprang lite längre bort på en väg här på området.. Så jag tänkte precis säga: "Men Cilla, nu är det en lös hund som sprnger här igen" men jag hann inte öppna munnen innan jag blev typ förstelnad och chockad, för det kom en till, å en till, och ännu en till (minns inte riktigt hur många men 4-5 st iaf). Å jag blev alltså typ helt förstelnad, "men titta där då!" sa ja, "Nej, vid den där granen nu" (på en väg ännu närmare). Vi blev båda tok rädda och jag får till och med tårar i ögonen, vi visste ju inte vad det var! Men det första, iaf jag tänkte var, att det var vargar.. Vi sprang runt som galna höns på altanen, och sedan upp på trappen vid dörren in och bara stirrade rakt ut mot där ja senast såg de där djuren.. Cilla håller då i min huva på jackan och i dörrhandtaget, å jag kan knappt stå och röker som en tok medans hjärtat slår 360 ggr i sekunden! Mamma kikar ut och frågar vad det är med oss och varför vi står där (Hon hade tydligen sett allt.. Haha!) Jag förklarar allt i superfart å hon säger "ja men då är de vargar" Håll käften tänkte jag! Jag blev så himla rädd till en början så benen bara skakade.. Pappa frågade också vad det var, å jag förklarade lika för honom, han gick ut och skulle kolla efter spår, men kom tillbaka efter en stund och sa att han inte såg nåt.. Då gick mamma ut och jag å Cilla följde efter.. Vi letade och letade å vet ni vad vi hittade? JO, rådjursspår :) hehe, hade varit SKITRÄDD heelt i onödan :) Men de kändes även skönt att se att de inte var vargar som springer omkring här :)

Hehe, allt blev ju väldigt komiskt tillslut :)
Nu ska ja ta å avsluta detta inlägg och gå ut å röka :)

Ha det bra! Bye bye!

P.S. Mina föräldrar och jag ska åka iväg och äta på Max idag istället :) Gott! D.S.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0