Klent på bloggfronten

Som ni sett så har jag inte bloggat på några dagar.. Det har bara inte blivit av =/
Men iaf, skolan har ju börjat igen.. Torsdag och fredag var det bara förra veckan, och dom dagarna gick ju bra iaf, lite sämre på fredagen bara.. Det var två jobbiga lektioner då, samhälle och svenska..
Men på fredag kväll var det trevligt :) Då var jag och Magnus till Madde, Jan och Theo och åt tacos :) Å så fick vi jätte god efterrätt! :) Glass, maränger, banan, grädde, kola- och chokladsås :) SÅÅ GOTT!! V (elr W?) och A var också ditbjudna, å V hade en SKITSNYGG klänning! Jag kunde nästan inte sluta kolla på den! hahaha.. Jag vill också ha en sån! Jag älskar ju mönster, å speciellt rutigt.. Om det inte blir FÖR mycket då, men så som den var, var helt perfekt..
Jag vill också ha en sån!! :( Jobbigt.. heh..

Förutom de så har det inte hänt så mycket, vad jag kan minnas nu då.. Bara att vi bakade igår, eller, mamma bakade :) Bullar, sockerkaka och siktebröd (eller hur de stavas). Gott iaf! :) Å sen på kvällen spelade vi, jag, Magnus, mor och far, chicago :) Å så var det meningen att jag och Magnus skulle ut och övningsköra lite då, senare på kvällen, men de blev inge.. =/ Så de kanske blir idag istället? Vi får se.. Det hade ju varit både roligt och bra iaf, men jag vet inte om ja vågar.. De är ju så HIMLA halt idag! De går ju inte ens att gå ute =/ Men jag vill ju SÅ GÄRNA HA KÖRKORT!!

Aja, dricka lite kaffe nu iaf kanske?
Bye bye!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0