Ditten och datten

I måndags så skrev ja ju att jag skulle städa, men de blev aldrig av då =/ Jag och Magnus åkte till Madde, Jan och Theo då istället :)

Men igår så tog jag tag i dammsugningen, och idag torkade jag golven, så nu är de fint igen, eller, finare än tidigare iaf :)


Förresten, den här musikspelaren som är här till höger, och som jag skrev om i de tidigare inlägget, om ni skulle vilja göra en egen sån så är länken här :)

Jag håller även på å försöker sluta röka, så jag måste göra något hela tiden så jag inte tänker på de.. Håller på å blir galen nästan.. Tidigare idag när ja höll på med musikspelaren så krånglade det lite, alla låtar kom inte med, då visste ja inte om ja skulle skratta eller gråta, bara för en sån sak!? Jag kände att snart kommer tårarna, samtidigt som jag skrattade, och bara ville skrika och slänga iväg datorn! Men som tur är så skrattade ja bara :)
Just nu känns de bra, hoppas de håller i sig.. Det här är bara första dagen på min "sluta-röka-resa" också, jag har inte varit HELT rökfri idag, men trappat ner rejält! Sammanlagt så har jag väl rökt ca två och en halv, kanske tre ciggaretter idag.. I vanliga fall så har ja rökt ca 10-12st per dag.. Så de här är som sagt stora framsteg på bara första dagen :)
Jag sitter även och funderar på om jag ska ha mina svarta strumpbyxor och någonting till, om jag vågar, och hoppas att det är riktigt kallt så jag bara vill sitta inne imorgon :) Man måste ju försöka med så många knep som möljigt för att hålla sig från rökandet ;)

Igår gjorde jag en header till Cillas blogg, och nu tänker jag prova göra en till mig själv :)
Vad tycks?


Cillas header

Nu blir det photoshop ett tag :)
Bye bye!

Postat av: Cilla

Tack för den fina, lite roliga headern... ^^

2009-01-22 @ 15:55:48
URL: http://cillacilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0