Denna dag

Den här dagen har varit rolig tycker ja :) Jag och Cilla har jollat oss som vanligt, lite mer än vanligt idag kanske bara :) Men roligt var de :) Jag och Cissi var även med henne en snabbis på Linnéas, där Cilla hon köpte en jätte mysik kofta :)

Jag tycker inte att de går så bra för mig att sluta röka heller.. jag röker ju MYCKET mindre, men de går inte lika bra som jag hoppats på.. =/ Men jag ska inte ge upp än, det är ju bara andra dagen :) hehe..

Igår satt jag ju och pygla på en header i photoshop, den blev klar men ja vet inte om ja ska ha den.. =/ Tänkte sätta mig och försöka göra en till nu :)

Ha det bra allihopa!
Bye bye!

P.S. Detta är mitt 100:de (?skriver man så?) inlägget iaf :) D.S.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0