Fortfarande söndag :)

Nu kom jag på att jag inte skrev allt jag skulle skriva tidigare, och nu har jag ju lite mer att skriva så det är väl bara att börja :)

Jag har fortfarande ont i min tå, men den är nog inte trasig.. Kom även på att OM den hade varit bruten eller blivit en spricka i den så gör läkare ju inget mot tår! Alltså man får ju inge gips eller något sånt, utan de får läka själv.. Har jag för mig iaf.. Om de inte är stortån..

Jag skrev ju tidigare att Jan och Theo kom hit, det var då iaf för att flytta mer möbler till lägenheten, så nu börjar det arta sig lite där borta :) Själv så har jag tvättat ganska mycket idag, filtar, bäddmadrasser, kuddar, örngott m.m. Men det är ju rätt mycket mer kvar att tvätta också.. =/
Men jag har hjälpt till att flytta lite jag också, men inga tunga grejer, det har jag inga muskler till :)
Å torkat bord, bänkar och bokhyllan så jag blev helt slut i armen ett tag :) Förresten så åt jag och Magnus för första gången i lägenheten idag :) Nudlar med biffsmak och mjuk mackor till blev det, jättegott faktiskt :) Ett tag efter de så åkte vi på ICA och handlade, så nu har vi lite mer ätbart där också :)

Nu ska ja gå ut med Misty.. Kanske skulle ut och gå en sväng med Cilla ikväll också kom ja på, trevligt om det blir av det var ju någon dag sedan nu :)
Aja, nu vill Misty verkligen ut :)
Bye bye!
Postat av: Cilla

Hehe, vi hade en trevlig prommenix ikväll faktiskt. Å tack för det goda kaffet. ^^

hoppas tån din blir frisk snart..

2009-02-09 @ 01:19:08
URL: http://cillacilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0