Tisdag

Det plev en promenad i söndags! Å vi kanske skulle ta en promenad ikväll också :) Igår blev det ingen..
Det har inte blivit att jag har skrivit nåt här nu pga att vi mest varit i lägenheten, å där har vi inte fått nå internet än.. 
Vi sov där för första gången inatt också :) Fast jag sov inte så bra där =/ Det var för mycket ljud för mig, och för Misty.. Men de är väl något man vänjer sig vid.. Jag tyckte att klockans tickande ljud ekade i hela lägenheten också, måste få dit mer saker och mattor, upp med tavlor å gardiner så det blir lite ljuddämpande :)

Just nu sitter jag hemma hos mor och far vid datorn, helt ensam här är ja.. Förutom alla djur då :) Magnus skulle till Jan och hjälpa honom med något eller hur det var, så då åkte jag och Misty hit, men då var det ju ingen hemma här! =/
Jag hatar ju att vara själv.. Fast just nu är ja väldigt trött också så ja kanske ska passa på att sova en liten-liten stund istället? :)

Å mitt i skrivandet så kom min kära mor och far hem igen.. Blir kanske inget sovande då.
Skriver väl när jag kan igen..
Bye bye!
Postat av: Elin

Nämen man hittade en Sara här på bloggen oxå, vad roligt! =) Nu har jag läst lite å undrar vart ni har flyttat? :) Hoppas allt är bra! får ta och träffas nån dag oxå! Kram

2009-02-14 @ 23:09:12
URL: http://noggan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0