Söndag

Jag har nog blivit lite bättre nu, inte så mycket men ja känner mig inte så klen längre, men förkylningen och hostan är fortfarande kvar.. Jobbigt.. Men de går väl över det också snart hoppas ja! När ja blir sjuk så brukar det alltid hålla i sig så himla länge, å de orkar ja inte med nu.. Jag har fortfarande inte tid att vara sjuk, å ingen lust att vara det heller! Fast de har man väl aldrig :)

Igår åkte iaf jag och Magnus till Gävle och var på IKEA :) Köpte nya sängar, och massa annat! Hahaha, det måste ha sett SÅ roligt ut när vi kom och åkte, med ansiktena typ tryckta mot rutan och HELA bilen fullpackad med grejer! Men de var ju mest för sängarna :)

Idag så åkte vi till lägenheten igen med mina föräldrar å kollade och pratade inför tapetseringen.. Vi tog även med Misty denna gång så hon skulle få nosa lite där, eftersom hon inte varit dit en enda gång tidigare.. Å vet ni vad de första hon gör!? Hon nosade runt lite å satte sig sedan och sket, i köket! Suck.. Å panik, för vi hade inge papper eller någonting där! Men man vill ju inte att de ska ligga kvar!! Sen kom jag på att våran nya perkulator kanske var inplastad, den var det enda som inte var upp packad, å vilken tur! Det var plast runt den, eller som en liten påse var det till och med :)

Men det är så typiskt, för jag hade suttit och tänkt att vi nog borde ta med oss lite toa papper dit iaf, bara för att ja blev så himla kissnödig när vi var där igår, men ja tog ändå inte med nån rulle när vi åkte idag eftersom vi bara skulle dit och titta lite.. Å jaa, både jag och ni ser ju hur de gick.. Bara hundskit av allt (hahaha).. Nu vill ja bara dit med massa städgrejer och städa riktigt, från golv till tak, innan alla möbler kommer dit.. Fast allra först ska tapeterna upp! :)

Nu luktar det nybryggt kaffe så jag måste ta mig en kopp :)
Bye bye sålänge!
Postat av: M

ska ni flytta till lägenhet, du och Magnus?

2009-02-03 @ 12:59:57
URL: http://malinbossen.blogg.se/
Postat av: Cilla

Haha!! Gud va kul.... Inte visste jag att ni hade varit iväg å köpt säng.. Det sa du inget om igår minsann! ;p

2009-02-03 @ 15:59:22
URL: http://cillacilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0