Nä nu ni!

Nu har jag bestämt mig för att jag ska börja blogga igen! Jag har saknat de lite på nåt sätt, fast ändå så har det inte blivit att jag uppdaterat nåt. Men nu ska jag, som sagt, börja med de igen :)

En liten kort snabb uppdatering nu då.. Sitter på skolan med Cilla för tillfället, slutar snart, då ska ja gå hem.. Å säkerligen dricka lite kaffe :) göött!
Jag har inte så mycket kvar att göra i skolan, så förhoppningsvis hinner jag bli klar :D Men de är ju bara strax över två veckor kvar så jag känner mig ganska stressad ändå! =/ Matten är avklarad iaf! De har jag nog inte berättat för nån typ, men, den är klar iaf :) Jag blev godkänd på nationella provet vi hade och fick 22 poäng, G+ :) haha.. Schöönt!

Minns inte riktigt om de är så mycket mer som har hänt =/
Jag har iaf knäppt lite kort under den här tiden, så någon gång i framtiden när jag har lagt över dem på datorn så ska jag nog lägga upp nåt kort här också :) de är ju lite roligt :) Även fast ingen läser min blogg nu eftersom jag aldrig uppdaterar den, men jag kan ju gå in å titta och komma ihåg :) hehe..

De får räcka för stunden..
Bye byee! :) 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0