Längesen

Oj va längesen det var jag skrev ett blogg-inlägg!! Över en månad sen! Haha :)
Undrar vad jag har gjort under den här tiden? =/ Det känns inte som att jag har gjort något, fast jag vet att jag har gjort saker :) Ska försöka skriva upp lite av vad jag har gjort :)
Varit i skolan, pluggat.. Haft nationella prov i svenska, både skriftligt och att hålla tal..
Jag har varit ute och gått flera kvällar med Cilla, och någon enstaka gång ensam.
Vi har hämtat Impalan och åkt i den :) Har även åkt med mina föräldrar i deras Cadillac, och med Anita och Hasse i Hasses Chrysler (stavning?) :) Det var första gången ja åkte cab det :) Trevligt var de :) Å igår kväll åkte vi Nova med Jan och Theo :)
Sommaren kanske är på väg ändå? :) Jag som har spottat å fräst varje gång det har snöat eller varit kallt ute de senaste veckorna :) Jag är trött på vintern nu och vill att det blir sommar!! :)

Å vet ni vad? Jag har köpt en kamera också :) wohoo! Så nu har jag en alldeles egen kamera :)
Roligt roligt :) Men lite ledsen blir ja, eftersom de "försvinner" pengar från mitt sparkonto när jag ska handla något lite dyrare :) Apropå pengar så har jag även fått veta hur mycke pengar ja kommer få tillbaka efter att jag jobbade förra sommaren :) Å jäklar va lycklig ja blev :) Då kommer jag ju iaf ha lite pengar i sommar, även om jag inte skulle få något sommarjobb :)

Å jag ska försöka blogga lite oftare, jag får ta mig tid till det och göra det på skolan eller nåt kanske? :) hehe..
Men en liten uppdatering blev det iaf :) Nu ska ja ut och förorena luften och mina lungor lite :)
Bye bye!

P.S. Mitt försök att sluta röka gick inte så bra, men, jag SKA någon gång :) Försöka trappa ner först.. Som jag har sagt ett antal gånger förut också, men jag menar det faktiskt! Det är svårt.. D.S.
Postat av: Cilla

Tjo... inte ofta du skriver nu för tiden inte... Jag bloggar faktiskt inte så mycket jag heller nu för tiden.

Å tack för att du kom en sväng igår (12/4). Jag hoppas att jag inte var dryg.. Men jäklar va kul Crille är...han e ju urblåst han!!!!!!! Hahaha...

2009-04-13 @ 16:38:23
URL: http://cillacilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0