Svårt eller? :)

Igår tänkte jag att ja skulle ställa klockan så jag skulle komma upp i skaplig tid, och förhoppningsvis hinna göra något vettigt här hemma under dagen. Men jag var tydligen så trött igår när ja la mig, så jag glömde bort att ställa klockan.. =/
Vaknade sent som vanligt, trött och slut som jag alltid är på morgon, och fick inget gjort..

Har ätit på skolan med Cilla.. Mina föräldrar berättade idag att dom håller på att sluta röka också.
Efter att jag fick höra de så försökte jag bara hålla mig undan (Tror faktiskt att min mor försökte ta cigg av mig när jag var ut med Misty också, för när jag kom in stog hon i hallen och en ciggarett låg på golvet. Haha, ganska komiskt :)
Klockan 22:08 följde jag med min far till Statoil, då skulle han köpa cigg :) haha, lyckat..
Men dom klarar det väl förhoppningsvis, sen är det bara jag kvar :)

Men nu blir det sova, det är ju skola imorn igen.. suck..
aja.. först ut, sen sova.
Natti Natti!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0