Första advent

Det var iaf inte Magnus bil det handlade om.. Magnus ringde de där numret och frågade, men han på andra sidan luren var ute efter en helt annan bil, i en NÅGOT annan prisklass, han försökte få tag i numret till de som har en svart cheva -57a här i byn. Den har ni väl sett? SKIIIIT snygg å säkert i topp skick, om man gämför impalan med den så är ju impalan bara junk nästan :) Så, de vart lite fel där, men de är jag glad över, jag tycker inte vi ska sälja impalan, även om den kanske är liite av en plåtlåda :) hehe..

Eftersom jag har varit ganska dålig på att blogga nu på senare tid så kan jag ju berätta att vi har satt upp alla ljusstakar och julstjärnor nu.. :) Vi har även satt upp en gran ute och plockat fram lite av det övriga pyntet, men det är inte så mycket.. Förutom JULGRANEN som jag klädde i förrgår :) Jag är så glad, de är SÅ MYSIGT! Ni kanske tycker att det är lite tidigt att klä julgranen nu, men de tycker inte jag, jag tycker bara att det är otroligt mysigt :)
Vi måste nog ta och plocka fram allt annat pynt också tycker ja :)

Idag är det ju första advent så jag ställde klockan imorse så jag skulle komma upp å kunna äta frukost med resten av familjen och tända det första ljuset :) Julskyltning är det idag här i byn också, å den får ja väl gå på med mina föräldrar antar ja, eller om jag försöker ringa någon.. Magnus ville inte :( Han har blivit lite vrång och tråkig nu på senaste tiden tycker ja =/ Men, om han inte vill så får ja väl gå med någon annan då bara...

Men nu ska ja gå ut i snövädret en sväng :)


  Första ljuset tänt :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0