Rooligt :) vs. tråkigt :(

Blir ett två-dagarsinlägg idag också.
Igår kväll var Cissi hit och umgicks med mig, de var riktigt roligt att umgås med henne för engångs skull, det är inte så ofta vi träffas och umgås :) Vi bara satt och pratade, drack kaffe, åt kladdkaka och spelade TP, riktigt roligt var de. Jag vann också, något som jag aldrig lyckas göra annars på TP, så de kanske var därför de var kul att spela också? :)

Idag har ja inte gjort så mycket.. Mest bara suttit i soffan här hemma, och haft tråkigt.. =/ Skulle även umgås med Cilla ikväll men vet ej hur det blir med de.. hände lite grejer under eftermiddagen/kvällen så får se hur de blir med de.. Hon skulle höra av sig när hon är hemma igen, så de märks väl då hur det blir.. Känns väldigt tråkigt tycker ja.. jag tycker inte om när det händer kompisar saker sådär.. Å när vi umgås brukar vi nästan aldrig göra någonting, men nu hade jag suttit och nästan planerat lite saker som vi skulle kunnat göra, som jag hade tänkt föreslå för henne.. Typ kolla på filmer å proppa i oss godis och popcorn, spela nå spel (typ TP ;), kort eller need for speed :) eller något annat PC-spel, Gå ut och gå m.m. (förstår inte varför, men jag har helt plötsligt börjat verkligen tycka om att gå ut å gå, ja vill röra på mig). Men nu känns allt som att de är för mycket.. :(

Får se om jag skriver något mer inlägg senare.. nu ska ja bara sitta och vänta tror ja, eller om jag går ut och går en vända själv.. tror inte ja gör de, så tråkigt att gå ensam, men vi får väl se..

Tjingeling så länge..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0