Typiskt

Jag försov mig idag, något som börjar bli lite av en vana, men de har inte varit såhär mycket tidigare.. 45 minuter försov jag mig idag.. :( Vaknade av att Cilla skickade ett SMS, å tur val väl de! :)
Sen var det full fart! Fram tills andra lektionen, engelska, å vi skulle läsa.. Då höll jag på att somna.. =/ Men jag höll mig vaken :)

Nu ikväll har Cilla varit här, igen :) Hon hjälpte mig att prov-hänga de nya jul-gardinerna som min mor köpt, skitsnygga! De är stjärnor och söta tomtar på :) (det kanske inte låter så fint med det var de!)
Vi gjorde även massa annat men de orkar jag inte skriva..
Jag är så trött nu så jag tror jag går och lägger mig, en ganska tidig kväller för engångs skull. :) 

Å så får jag sova lite längre än vanligt, för imorgon börjar jag 09:35! *wohoo* :)

Natti Natti!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0