Onsdag

Jaha, nu var onsdagen borta då.. Jag lämnade in engelskan idag, och fick faktiskt välja en ny bok att läsa, fast de var bara två ja fick välja mellan, så jag valde "Girl with a pearl earring" ändå. Hoppas att den är bra.
Efter skolan följde cilla med mig hem och vi badade våra hundar, så nu är dom rena och jättefina :)

            
  Nybadad Sacha (osäker på stavningen).
Lilla stackarn frös efteråt, så hon fick en filt :)


Vi drack kaffe och fulade oss lite. *Hahahaha*

                          
             Haha jag                                           Cilla :)

Å senare gick vi en vänta i denna iskalla kyla, men det var en väldigt kort vända denna gång. Bara till Preem fram och tillbaka :)

          
         Vi igen, på väg till Preem


Jaa, då har ja skrivit nåt här idag igen :) Börjar bli lite framsteg med mitt bloggande tycker ja :)
Men nu ska ja gå å sova, torsdag imorgon (idag ser ja :) så jag börjar tidigt.. =/

Natti Natti!
Postat av: Cilla

haha... va snygga vi e!!!

Å lilla Sacha så söt i filten.. ar så kul när dom sprang omkring å försökte torka. =)

2008-11-19 @ 15:06:50
URL: http://cillacilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0