Hmm?

För det första så är jag jätte trött nu för tiden, men de vet jag orsaken till..
Men jag har även börjat längta otroligt mycke tillbaka till högstadie-tiden.. Hade alltid så himla roligt då!
8:an var bäst, då var man ju inte minst längre och de kompisar ja har som är ett år äldre var ju också kvar där då. :) 
När man började 9:an blev de liite sämre eftersom de flesta av mina kompisar började gymnasiet då, och då traffades man inte lika mycket..
Jag saknar mina kompisar, och allt man hittade på då, det var aldrig någon lugn stund, nästan inte en minut utan skratt..
Nu för tiden är det aldrig någon som har tid att umgås på samma sätt längre (inte ens jag egentligen, pga skolan, men jag umgås MYCKET hellre än pluggar!), och när man väl träffas så hittar man inte på något :( Plus att man umgås inte lika länge heller.. Å jag tycker att det är så tråkigt.. Jag älskar de få vänner jag har, å jag saknar dom och den tiden så mycket..

Av de kompisar jag har så umgås jag bara med Cilla nu för tiden, men missförstå mig inte, för det är inte så att jag inte vill de, vi har ju jätte roligt tillsammans! :) Men mina andra kompisar ser man knappt skymten av längre..

Man hade i stort sätt alltid roligt förr, så jag längtar tillbaka..
Det var ju även väldigt tråkiga stunder under högstadiet, men de är väl klart att man minns alla roliga och bra stunder mer. De är väl dom man vill minnas. :)
(Något fel med mig? Vilken normal människa längar tillbaka till högstadiet liksom?)

Men nu ska ja gå å sova. Natti Natti!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0