Julskyltning!

Som jag skrev tidigare så skulle jag på julskyltningen med Cilla, det var inte så mycket att se men det var ju trevligt iaf :)
Förutom att det var rätt slaskigt på trotoarerna så man blev pissblöt om fötterna =/ Men, det är ju lite av en tradition :)
Hon följde även med hit efteråt och hjälpte mig hänga upp lite glitter och andra julgrejer :) Så nu är det rätt mysigt här hemma, och jag tror att allt är klart.. På denna våning iaf ;) Nere har vi bara satt upp ljusstakar och julstjärnor så där blir det till och pynta också, men måste städa RIKTIGT först.. :) de får nog bli till veckan eller helgen :)
Innan Cilla gick hem så pratade vi om skolan och körkort.. Jag VILL SÅ GÄRNA ha körkort.. NUU, vill jag ha de.. Men ja måste bli klar med skolan först, annars blir allt bara rörigt och jag tror även att jag skulle proioritera körkortet före skolan, å då blir jag ju av med studiebidraget.. Å de vill jag ju inte :) Så vi kom fram till att vi måste sätta fart med skolan å bli klar med de så vi kan börja med körkort sen :) (Förhoppningsvis ganska snart) Det är ju roligare om man har någon med sig också så man kan hjälpa och peppa varandra :)

Kom på att vi ska fram med "julmattor" i köket också så allt är ju inte klart :) Jag har även knäppt lite kort här hemma nu när de är pyntat och så, som jag tänkte att ja skulle lägga ut.. Men de får bli imorgon eller någon annan dag :)

Men nu blir det sova!
Natti, natti!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0