Godmorgon!

Inte så längesen jag vaknade, blev sent igår hos Cilla.
Som ni förstår så gick jag till Cilla igår, å vi bara satt och pratade, pratade å pratade :)
Daza (hennes granne) hade fest så de kom folk lite nu och då in till Cilla också, för att säga "Hej", det var också trevligt :) Förutom de två sista.. Dom stannade kvar såå himla LÄNGE.. Jag stannade kvar tills dom hade gått innan jag gick hem, så Cilla inte skulle behöva vara själv med dom.. Vi satt nästan å tjata på dom att dom skulle GÅ, men dom bara babblade på.. Ungefär såhär var de:

(Cilla och Emil)
- Kan inte ni gå nu? de börjar bli sent å ja tänkte gå å söva ja.
- Jaadå, men vet ni då? ... (å bla bla bla bla bla bla bla....)

Inte ens en kvart senare:
(Cilla och Emil)
- Men, kan ni inte gåå nu dåå? ska söva ja..
- Joo, men har ni hört den här låten ... (bla bla bla bla....)

(Oftast Emil som svarade, den andra sa inte så mycket.. Över huvudtaget)

Men dom gick tillslut iaf, å då satt jag kvar hos henne i kanske 15 min till, å gick sedan hem, så jag var väl hemma runt ... 01:50 kanske? Sen sooov jag till typ 12 idag, så jag har inte hunnit gjort något idag.. Än.. Förutom en kooort promenix med vovven och druckit en kopp kaffe :)

Förresten!! jag kom på att jag follade mors julgardiner igår också, OCH hängde upp dom :) de blev såå fiint!!
De är väl inte förtidigt att sätta upp julgardiner nu? Det är ju faktiskt första advent nästa söndag, å de är ju bara gardiner :) Det är ju INTE några ljusstakar eller julstjärnor, BARA gardiner.. :)
Plus att en av våra grannar faktiskt har satt ut en julgran i trädgården :)
(jag har glömt bort att knäppa kort på gardinerna men ja får göra de nåt tag, kanske lite senare idag så ska ni som läser få se dom :)

Men nu ska ja gå å göra något annat.. städat nere skulle jag gjort, får se om de blir de.. de är ju så tråkigt att städa, men de behövs VERKLIGEN!.. Aja, jag skriver väl igen senare :)
(Det blev ett lite längre inlägg denna gång, de var ju roligt :)

Tjingeling så länge!
Postat av: Cilla

Haha... diggar detta inlägg skarpt!!!

(Cilla och Emil)

- Kan inte ni gå nu? de börjar bli sent å ja tänkte gå å söva ja.

- Jaadå, men vet ni då? ... (å bla bla bla bla bla bla bla....)

2008-11-23 @ 13:20:07
URL: http://cillacilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0