Massa grejer!

Nu hade jag tänkt lägga ut massa bilder! Från våran "lilla julafton" hemma, och från riktiga julafton igår :)

      
Dukningen                      Julporslinet, mysigt va? :)

Cilla var ju också hit och färgade håret på mig då, som jag skrivit i ett tidiagre inlägg också, såhär blev de. Plus koftan jag fick av henne :)   (Jag ser nu på korten att det nästan ser ut som att jag har färgat svart, men det har ja inte, det är samma färg som det andra kortet)

             
Före färgningen             Efter färgningen            Koftan jag fick av Cilla

Å nu, kort från riktiga julafton :)

             
Jag, mor knäppte       Jag, innan vi åkte..        Jag igen, hos morfar

             
Skorna jag hade på mig           Morfar                               Ruth

             
Julklapparna                    Morfar, mor och far                Dukat för fika

      
Kakfat :)                     Fin julblomma som stog på bordet


Johan fick även ett paket från "raggartomten" som det stog, Essa var det :) Titta vad han fick!
(De brukar säga att min bror är världsmästare i cruising) Hahaha! :)


Johans keps :)

Å så mina julklappar ;) 
Jag fick en kofta, benvärmare, ett par skor, fyra stycken Marilyn Monroe tavlor! :) Ett ecpresso set (stavning!?!) med Marilyn Monroe på :) En Elvis bok, en bok med bara cholkad recept! *Mums* :) Påslakan set, parfym, strumpor, kökshanddukar. m.m. m.m. Här kommer några kort :)

             
Böckerna :)                         Tavlorna :)                          Ecpresso setet (!?!)

      
Kombinerad matb/mixer        Presentkort :)

(Ville inte ta av bubbelplasten från tavlorna, jag kommer inte hänga upp dem än på ett tag iaf, å jag måste ju vara rädd om dom!)

Det blev ett ganska långt inlägg, jag ville inte knäppa kort på allt och lägga ut, räcker med lite :) Å så tyckte jag att det är väl lika bra att inte skriva allt för då glömmer jag väl bort massa istället :) Jag är otroligt nöjd med alla saker jag fick :)

Tack så jätte mycket allihopa!
:)

Nu ska jag gå å göra något annat
Bye bye! :)

Postat av: Cilla

åh, va fina saker du fick.. å söt var du på julaftonen. :)

Shit va mycke klappar ni hade under granen! jag har aldrig sett något liknande! O.O

...jag gilade kepsen Johan fick. hehe... cool juh.

2008-12-26 @ 12:13:05
URL: http://cillacilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0